Ako nastaviť rozpočet pre marketingovú kampaň?
MVAkadémia
Informácie o kurze
(neplatca DPH)
Obsah a miesto kurzu
Aké dáta je dobré na kurz pripraviť:
priemerný počet predaných produktov/služieb mesačne (prípadne iné konverzie mesačne)
priemerná cena nákupu, resp. konverzie
konverzný pomer (počet konverzií mesačne/počet návštev webstránky mesačne)*100
Čo sa naučíte?
pripraviť rozpočet pre kampaň tak, aby bol vždy efektívne vynaložený a aby sme znížili riziko návratnosti na minimum
uvažovať a pracovať s rozpočetom v súlade s cieľom predaja, budeme hľadať vhodný marketingový mix kombináciou krátkodobej, strednodobej a dlhodobej kampane
naučíme sa správne merať jednotlivé ukazovatele výkonnosti kampaní ako napr. konverzie, konverzný pomer, dodatočný zisk a pod.
Budete ovládať čo znamená KPI, ROI, CPA, conversion rate, určenie doby návratnosti investície a pod.
Prečo by ste sa mali workshopu zúčastniť?
Stretáva sa s tým azda každý – potrebujete zvýšiť predaj. Odrazu príde reč na plánovaný rozpočet ku kampani. Ak by ste sa na skúsenosti so stanovením rozpočtu opýtali agentúr, väčšina z nich vám dá nelichotivé štatistiky. Ako zistíte, koľko v skutočnosti potrebujete na online kampaň, aby ste dosiahli výsledok, ktorý chcete (napríklad zvýšiť počet objednávok zo 100 na 120 za 3 mesiace)?
Sledujte ukazovatele ako konverzný pomer z kampaní, očakávaný konverzný pomer z kampaní, očakávaný objem dodatočných objednávok, maximálna cena za konverziu, priemerné náklady za predaný tovar či službu, priemerný zisk za predaný tovar či službu, ROI atď.
Ak sa naučíte tieto pojmy identifikovať, naučíte sa jednoducho vypočítať vaše priemerné dodatočné náklady, ktoré môžete investovať do každého budúceho predaného tovaru či služby a viete tak presne stanoviť maximálny možný rozpočet na kampaň tak, aby bola rentabilná. Ušetrite tisícky EUR za kampane robené metódou pokus – omyl, ušetrite hodiny, ba až mesiace vašej práce, zúčastnite sa vysoko praktického workshopu a zatočte s neefektívnosťou!
marketéri z agentúr aj od zadávateľov, podnikatelia, marketingoví a obchodní riaditelia,
Čo sa naučíte?
pripraviť rozpočet pre kampaň tak, aby bol vždy efektívne vynaložený a aby sme znížili riziko návratnosti na minimum
uvažovať a pracovať s rozpočetom v súlade s cieľom predaja, budeme hľadať vhodný marketingový mix kombináciou krátkodobej, strednodobej a dlhodobej kampane
naučíme sa správne merať jednotlivé ukazovatele výkonnosti kampaní ako napr. konverzie, konverzný pomer, dodatočný zisk a pod.
Budete ovládať čo znamená KPI, ROI, CPA, conversion rate, určenie doby návratnosti investície a pod.
Informácie o spoločnosti
Hlavná 207
90041 Rovinka

Kontaktné údaje
Email:
Telefón:
martina@mvakademia.sk
0911 878 107
Poznáte ten zážitok, keď Vám prednáša fundovaný odborník s nadšením na tému, ktorá je jeho vášňou? Alebo ako hovorí Ralph Waldo Emerson: “Dôkazom vysokého vzdelania je schopnosť hovoriť o najväčších veciach najjednoduchším spôsobom”.
Nuž vitajte v Manažérskej vzdelávacej akadémii, ktorá je tu pre všetkých profesionálov, ktorí chcú na sebe pracovať. Organizujeme školenia z oblastí IT, marketingu, financií, operations a soft skills.
Naši lektori sú odborníci z praxe, ktorí pre Vás pripravili praktické kurzy s cvičeniami a workshopmi na aktuálne témy. Majú nielen výborné prezentačné schopnosti, ale vedia vysvetliť aj zložité veci “polopate”. Pred každým kurzom kontaktujeme prihlásených účastníkov, aby vyplnili krátky dotazník, na základe ktorého potom daný kurz “ušijeme na mieru” konkrétnemu publiku. Každý kurz má kapacitu maximálne 20 účastníkov pre lepšiu komunikáciu a atmosféru.